۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۳

فرماندار تربت حیدریه خواستار شد؛

تسریع در اتمام کنارگذر شهر «رباط سنگ» تربت حیدریه

تسریع در اتمام کنارگذر شهر «رباط سنگ» تربت حیدریه

تربت حیدریه ـ فرماندار شهرستان تربت حیدریه خواستار تسریع در اتمام کنارگذر شهر رباط سنگ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کی‌پور صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی پروژه کمربندی شهر رباط سنگ اظهار کرد: کمر بندی شهر رباط سنگ با توجه به تردد بالا و به دلیل قرار گرفتن در محل تردد شهرها و استان‌های جنوبی کشور با مشهد و همچنین اتصال آن با استان‌های شمالی، همواره شاهد ترافیک سنگین و نفس گیر در این منطقه است که با بهره برداری از این پروژه، مشکل ترافیکی ورودی و همچنین تردد اهالی از، عرض جاده داخل شهر رباط، سنگ و جلوگیری از، خطرات ناشی از تصادفات از این مسیر کاسته و برطرف خواهد شد.

فرماندار شهرستان تربت حیدریه گفت: طرح اولیه کمربندی رباط سنگ به طول ۵ کیلومتر در سال ۱۳۹۰ طرح ریزی شد که حدود ۴ سال در سال ۱۳۹۴ این پروژه به مرحله اتمام نزدیک شد اما به دلیل وجود ایرادات فنی بهره‌برداری از آن تا به امروز به تعویق افتاده است.

وی تصریح کرد: مجری این پروژه شرکت ساخت و توسعه راهها بوده و بهره بردار این طرح نیز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

کی‌پور افزود: پس عملیات جاده کنارگذر شهر رباط سنگ روشنایی آن نیز، تأمین شده ولی به طور کامل اقدام نشده تا زمان بهره برداری و اما به خاطر یک سری مسائل ابنیه فنی به اتمام نرسیده که تلاش بر آن است هرچه سریع‌تر مشکلات فنی برطرف و راه اندازی از آن آغاز شود.

فرماندار شهرستان تربت حیدریه بیان کرد: اصلاح هندسی برخی نقاط، اصلاح سیستم روشنایی، ایجاد راه دسترسی و پل تردد برای عابران از عرض جاده جهت سوار شدن به وسیله نقلیه عمومی و همچنین نصب علائم هشدار دهنده در برخی نقاط از جمله موضوعات ضروری، کمر بند رباط سنگ بود که مورد بررسی قرار و تصمیمات لازم در خصوص، صورت بخشیدن و بهره برداری آن اتخاد شد.

کد خبر 5763742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha